gajet-sempoi-feature-image-2

INFO PANAS!

 Pada 2004, sebanyak 65,076 kes kecurian kenderaan dilaporkan.  TAHUKAH ANDA!! Samada jumpa semula atau tidak, ansuran bulanan dengan bank, anda TETAP KENA BAYAR sampai bila2 hingga selesai. Itu 2004. 2016 macam mana? Jangan pandang remeh!!

Sumber: Utusan-PDRM: 22/7/05

.

KESAN BURUK KERETA HILANG

  • Sukar nak pergi kerja macam biasa
  • Kena tebal muka pinjam kereta orang
  • Stress & prestasi kerja menurun
  • Tak dapat ke kelas, dan paling menakutkan ialah anda tawar hati nak bayar ansuran bulanan kepada bank. Jika berpanjangan, akibatnya:
  1. Nama CCRIS teruk dan TAK LULUS buat loan, beli rumah dsb
  2. Anda boleh diisytiharkan MUFLIS oleh pihak mahkamah!

.

JANGAN RISAU! Kami mempunyai penyelesaian kepada masalah anda. Selepas ini, anda boleh tidur dengan selamat dan juga tidak perlu risau keselamatan kenderaan anda.

.

Kami ada produk terbaik untuk anda awasi kereta anda, sangat mudah dan fleksibel. Nikmati sepenuhnya pelaburan anda beli kereta berpuluh ribu, atau beratus ribu ringgit tanpa risau. Misi siap siaga GAGALKAN pencuri cilok kereta anda!

Anda mungkin berkata, arrrhhh tak perlulah. Aku kan lelaki, boleh melawan sekiranya ada pencuri nak hijack/curi kereta aku. Okay, anda boleh teruskan dengan persepsi itu. Anda duduk dalam kereta anda 24jam ke? Huhu.

Cuba bayangkan jika isteri anda yang bawa kereta tersebut, di malam hari, atau sebagainya. Anda pastinya MENYESAL sekiranya SESUATU YANG BURUK berlaku pada mereka bukan?

Sekurang2nya jika berlaku kecemasan, Nauzubillah…anda boleh KESAN LOKASI  dimana kenderaan berada SEGERA dengan beberapa minit sahaja! Boleh bawak geng, polis atau sebagainya. ATAU…

BONUS jika pasangan anda selalu kelentong anda, dan tak tahu kemana dia pergi? Rupanya dia dah ada orang lain kat luar sana! Mana tahu la kan.. Hurmm, sekurang2nya anda boleh spy dan detect awal2. Mencegah kan lebih baik dari merawat?

Jom lihat dulu kata mereka yang dah mencuba dan memiliki sendiri!

Testimoni 1 – Encik Rahman

.

Testimoni 2 – En. Syed Zamani

.

Testimoni 3 – Puan Siti

.

Memperkenalkan GPS Tracker – Fully SMS Operation

.

Satu gajet GPS yang moden, complete dengan peta Malaysia dan alat pengesan lokasi. Hasil carian akan terus dapat kat smartphone anda!. Cara nak guna memang mudah, hanya plug & play sahaja, dan SIAP!

Sedia untuk berkhidmat untuk anda bila2 masa kecemasan. InsyaAllah masalah seperti di atas DAPAT DIELAKKAN dengan segera! Boleh rujuk kepada testimoni yang kami sediakan.

.
Cuba GPS Tracker sekarang juga dengan HARGA DISKAUN sebelum kami KEHABISAN STOK! Lebih dari 2,700 unit terjual pada SETIAP BULAN dan semakin meningkat. Stok terbesar di Malaysia, kami pegang.
.
ALA TAK PAYAH LA NAK BELI ALAT GPS TRACKER. KUNCI JER KERETA ELOK2. MESTI SELAMAT. >> Hurmm..ada orang berkira sangat nak laburkan sedikit sahaja modal, padahal boleh SELAMATKAN MODAL dia yang lagi besar tu iaitu beli kereta berpuluh, beratus ribu ringgit.
.
Bukan itu sahaja, malah termasuk juga nyawa orang tersayang. Beli sport-rim mahal2 takde hal. Make-up kete ribu-riban habis, takde hal. Tapi bab keselamatan kereta, bapakkk punya berkira.
.
Anda bukanlah orang yang dimaksudkan. Kami sedang cerita tentang kawan kami yang duk di Afrika nun. Hehe. Kami yakin anda adalah orang yang TAHU NILAI dan tak berkira untuk laburkan sedikit modal untuk selamatkan aset dan pelaburan yang anda miliki.
.

BAYANGKAN ANDA, ISTERI, KEKASIH ATAU AHLI KELUARGA ANDA ALAMI KEJADIAN INI.

.
gajet-sempoi-pencuri-3 gajet-sempoi-pencuri-2
gajet-sempoi-pencuri-4
.

MALANG TIDAK BERBAU. ANDA AKAN LEBIH MENYESAL jika perkara ini berlaku SELEPAS anda baca tentang kes ini tetapi TANPA MEMILIKI produk ini.

OKAY GAJETSEMPOI, TUNJUKKAN SAYA APA PRODUK GPS YANG ANDA ADA?

Baik, jom kenali 2 model [stok yilleeek] 1 model terbaik GPS TRACKER dalam stok kami.

KLIK gambar mana2 yang berkenaan.

UPDATE: 516A sahaja available sekarang

gajet-sempoi-516a
Pengenalan-516B

.

.
.